Direktlänk till inlägg 30 oktober 2010

I'm so happy! :D

Av Axelina Johansson - 30 oktober 2010 18:15

Tjenis Penis Jan Banan! :D

 

 

Idag så har dagen flygit föri framför datan, skräll  Jag fattar faktiskt inte hur tiden kan gå så fort, och jag som inte ens hade så kul^^ Haha, jodå, jag hade faktiskt ett intressant samtal idag, (ordet säger allt).  Det är en kompis till mig sm är,,hmm, inspererande. Han kan vara ganska svår att förstå, men han får en att tänka till. Han ser på saker från ett annat perspektiv, men ibland så fattar jag verkligen inte! Han kunde prata med mig om texterna, men inte med henne.. Hmm, han är "svårläst", men smart, mycker smart! :p

 

....................................

 

Tog en promenad i skogen, och det var verklgen skönt att få komma ut och få lite luft^^ Nu i eftermiddags så har det firats halloween här hemma, det är fullt av småbarn överallt x)

Jag stannade kvar och fikar, men sen så drar jag in till stan (AA) Ska bli riktigt nice faktiskt! :3


  


Marängswish, *stavning*, är übergött!^^ Det var min favvo efterrätt när jag var liten, den är väligt "barnslig", men ooh, så god! C:


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Axelina Johansson - 31 oktober 2010 10:46

Jag har börjat undra över en sak.. Jag älskar mina vänner, verkligen ÄLSKAR! De betyder så jävla mycket för mig, de är lite dem som har format mig till den jag är. Jag skulle absolut inte vara samma person utan dem! <3 Och när jag är kär, då ä...

Av Axelina Johansson - 31 oktober 2010 00:17


       Yepp, höstlovet är verkligen räddat! Igår så hade jag inga specifika planer på vad jag skulle underhålla mig med, men idag så har jag "bokat upp" heela veckan <: Snackade med min halvsyrra nu, och vi bestämmde att vi skulle träffas...

Av Axelina Johansson - 30 oktober 2010 10:41


                      Wiie, halloweenfest ikväll! :p Jag vet fortfarande inte hur jag ska göra, jag har blivit bjuden till tre olika ställen, men pg.a den fucking mensverken jag har så kanske det är bäst att jag stannar hemma..:s ...

Av Axelina Johansson - 30 oktober 2010 00:59


  Har lite tråkigt i photoshop^^        Nu ska jag allt ta och lägga min och se om jag hinner få några timmars sömn innan jag väcks av mina högljuda och morgongigga småsyskon^^ Imorgon så blir det halloweenfets här hemma, så jag kanske fl...

Av Axelina Johansson - 29 oktober 2010 20:29

Varför ska jag ha så jävla svårt att bestämma mig? Ska jag byta gymnasium eller inte? Valet är jättesvårt, och jag ändrar mig från dag till dag.. Idag så har det varit jättebra! (y) Det var typ  "kramdagen" på donner idag, så alla fick klubbor och ...

Presentation


Tjenis Penis Jan Banan! ;3
Jag heter Axelina och det här är min blogg (y) Man kan säga att jag använder bloggen lite som en "dagbok", där jag skriver om mig och mitt liv. Självklart så tänker jag inte skriva ner alla smaskiga detaljer, men men C:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards